Stratégiai mérföldkőhöz érkezett a Komplex turizmusfejlesztés Ózdon című projekt. A megbeszélésen szóba került a marketingstratégia, a mobil applikáció és a város új honlapja is.
A Városházán találkoztak a Komplex turizmusfejlesztés Ózdon című projekt érintettjei. A részfeladatokon sokan dolgoznak, így szükség volt ezek összeegyeztetésére.
„Készül egy applikáció, készül egy VR fejlesztés, lesz a városnak egy új honlapja és ezeket a területeket kell összehangolnunk, hogy ezek lehetőleg egységesek legyenek, kommunikálni tudjanak egymással. A mai megbeszélésnek a tárgya pontosan ez, hogy meghatározzuk a stratégiai irányvonalakat, amelyek egy arculati kézikönyv elkészítéséhez kellenek, amik meghatározzák esetlegesen a városnak a színvilágát, a betűtípusát, a logóját, amit minden egyes marketing elem, illetve produktív elem használni fog majd.” - mondta Szaka Attila köznevelési, művelődési és projektügyintéző
A fejlesztések most még főként a digitális térben történnek. Elsőként a marketing stratégia került előtérbe. A nyertes cég többek között piacelemzést végzett, feltérképezte a közvetett és közvetlen értékesítési csatornákat és elkezdett kidolgozni egy konkrét kampánytervet.
„A célunk egy olyan marketing stratégia megalkotása, ami kiszolgálja a létrejövő turisztikai fejlesztést és segít Ózdnak abban, hogy ezt a turisztikai attrakció csomagot értékesítse a piacra és segít Ózd városának abban, hogy újradefiniálja saját magát, illetve átdolgozza azt a képet, amit a világ felé önmagáról sugall, illetve segítsen megalkotni egy olyan új képet, amit magáról sugallni szeretne.” - mondta Szvoboda László SpektakulART Kft.
A szolgáltatástervezési feladatokat többen végzik, így Máté István szolgáltatástervező fogja össze a különböző területek szakembereit.
„Jelenleg most zajlik ezeknek az összehangolása, mert közös érdek az, hogy mindegyik kapcsolatban legyen egymással és egy nagy, közös koncepcióban egy egységes élményt tudjon adni azoknak az embereknek, akik bármelyiket ezek közül igénybe szeretnék venni.” - nyilatkozta Máté István szenior szolgáltatástervező
A cél tehát az egységes kép megalkotása, így a szakemberek a megbeszélt stratégiai úton indulnak el a fejlesztések kapcsán.