Kézbe vették az ügyet! – Közel kétszáznegyven meghibásodást jelentett a rendészet az áramszolgáltató felé

Nem működő közvilágítási lámpák nyomába eredtek a rendészek. Egy hét alatt közel kétszáznegyven meghibásodást jelentettek az áramszolgáltató felé.

Az Ifjúsági Parkban gyakori, hogy nem működik a közvilágítás. A lakosság többször jelzi a problémát a szolgáltatónak, nem múlik el úgy hónap, hogy ne történne bejelentés ezzel kapcsolatban. A városunk önkormányzatának küldött statisztikából jól látszik, hogy az őszi időszakban egyre jobban növekszik a jelzések száma, ám novemberben kiugróan magas.

„Az utóbbi időben jelentősen megszaporodott a hibás lámpatestek száma városunkban, ezért megkértem a városi rendészetet, hogy mérjék fel pontosan a darabszámot, és jelentsenek be minden egyes hibás lámpatestet az MVM-nek, vagyis a szolgáltatónak. Nekik 14 napjuk van helyrehozni ezeket a hibás lámpatesteket. Kérték, hogy legyünk türelmesek, hiszen most a 230 lámpatestről szóló bejelentés kicsit meg fogja terhelni az alvállalkozó munkáját, de bízunk benne, hogy minél hamarabb teljes fényében fog tündökölni a város” - mondta Janiczak Dávid, polgármester.

A hibák felderítésében az Ózd Városi Rendészet munkatársai működtek közre. Ezentúl minden hónapban szerveznek majd ilyen akciót, amely a működésbeli gondok feltérképezésére irányul. Talján Róbert elmondta, túlnyomó többségében Sajóvárkony városrészben, illetve a Brassói úton voltak nagyobb számban meghibásodások, de egyéb helyszíneken is tapasztalható volt probléma.

„A késő délutáni órákban kezdtük el, átcsoportosítottuk a munkaidejét egy járőrpárosnak. Ők egy hét alatt végezték el a feladatot. Ami azt jelenti, hogy délután fél öttől, esete kilenc óráig napi szinten mérték fel. 238 meghibásodást, köztük szakaszhibát is sikerült feltárnunk, amelyet az MVM online felületébe rögzítettünk” - emelte ki Talján Róbert, az Ózd Városi Rendészet rendészetvezetője.

Az MVM Lumen Fényszolgáltató Kft. a javításokat már megkezdte, november 15-ig nyolcvan esetben intézkedtek. November 20-tól megnövelt erőforrással végzik a munkálatokat, de ennek ellenére előfordulhat, hogy néhányat csak a 14 napos határidőn túl fognak tudni teljesíteni. Az áramszolgáltató képernyőn olvasható elérhetőségei bármelyikén továbbra is fogadja a lakosság esetleges észrevételeit a közvilágítással kapcsolatban.

(forrás)