Újabb szolgáltató

Már a BMH is elérhető az Ózdi Központi Ügyfélszolgálaton. Az önkormányzat folyamatosan dolgozik a bővítésen. Jelenleg az MVM vezetőségével tárgyalnak.

Szeptember elején, ünnepélyes keretek között adták át az Ózdi Központi Ügyfélszolgálatot a Polgármesteri Hivatalban. A cél az volt, hogy városunk lakói egy központosított helyszínen tudják ügyeiket elintézni. A kényelmi szempontokat is figyelembe vették, ezért egy tágas váróteret alakítottak ki, valamint ügyeltek a járványügyi helyzetre, így plexi falakat is kihelyeztek az ügyfelek elé. Kezdetben az Ózdi Távhő Kft., a Magyar Posta Zrt., az Ózdinvest Kft., a szociális intézményrendszer dolgozói és a Polgármesteri Hivatal valamennyi ügyfélfogadója költözött be. A tárgyalásokat követően az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt., most pedig a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Hulladékgazdálkodási Közszolgáltató Nonprofit Kft. foglalta el a helyét.

„A BMH-val eredményesen zajlottak a tárgyalások, ahogy az eredmény is mutatja. Ma december 1-je van és megkezdte működését a BMH, mint szolgálat. Megmaradt az eredeti telephelye is, de egy komoly komplex ügyfélfogadás fog itt lezajlani. Tehát ez a második bővülési állomása annak, amit a szeptemberi átadón már jeleztem. Az Érv. már korábban itt volt, pénteki napon van az ügyfélfogadás, és most december 1-től a BMH is itt nyújtja a szolgáltatásait a lakóknak” - mondta dr. Almási Csaba, jegyző.

A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Hulladékgazdálkodási Közszolgáltató Nonprofit Kft. hosszas tárgyalás után a mai napon megkezdte működését. Eddigi helyükön  ügyfélszolgálati irodájukat teljesen megszüntették, így ha valaki közszolgáltatással kapcsolatos dolgot szeretne intézni, már csak az ÓKÜSZ-ben érheti el a cég munkatársait.

„Ügyfeleink korábban a Zrínyi úton találhattak meg minket, ami aránylag kieső terület volt. A Városház tér 1. szám alatti Ózdi Központi Ügyfélszolgálatra való beköltözéssel ügyfeleink könnyebben meg tudnak közelíteni minket, így az oda betérők szerencsés módon több ügyüket is el tudják intézni különböző szolgáltatások kapcsán ” - emelte ki Prokai-Lázár Dorina, a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Hulladékgazdálkodási Közszolgáltató Nonprofit Kft. PR és kommunikációs vezetője.

A város vezetősége folyamatosan dolgozik az Ózdi Központi Ügyfélszolgálat bővítésén. Jelenleg az MVM vezetőségével tárgyalnak. Ők felelnek a villany és gáz szolgáltatásokért. Amennyiben úgy döntenek, hogy beköltöznek a központba, már minden fontosabb ügyintézést egy helyen tudnak elintézni a lakosok.

„Lassan megvalósulni látszik az a célunk, hogy az Ózdi Központi Ügyfélszolgálaton minden ügyét elintézhesse az ózdi polgár. Ennek jegyében ma az MVM képviselőivel beszélgettünk és megmutattuk neki az ügyfélszolgálatot, ami elnyerte a tetszésüket, így valószínűleg a villamos energia hálózat és a gázszolgáltatás ügyeit is a jövőben el fogják tudni majd itt látni. Ehhez nyilván még döntések szükségesek az ő részükről, mi várjuk ide őket, senkitől nem kérünk sem bérleti díjat, sem rezsi költséget, hiszen ezzel szeretnénk szolgálni az ózdi lakosságot, hogy egy ügyféltérben, kulturált és modern körülmények között végezhetik az ügyeiket” - hangsúlyozta Janiczak Dávid, polgármester.

A tárgyalás hosszú folyamat, amely végén remélhetőleg már teljes körű segítséget tud nyújtani az Ózdi Központi Ügyfélszolgálat. A város lakói egyébként kihasználják ezt a lehetőséget, ugyanis nap mint nap igénybe veszik az itt elérhető szolgáltatásokat.

(forrás)