A Digitális Spartacus és az ÓVSE asztalitenisz gárdája csapott össze

Két ózdi pingpong csapat mérte össze tudását. A Digitális Spartacus és az ÓVSE játékosai baráti találkozó keretében csaptak össze a Digitális Erőmű falai között.

A bajnokság előtt a felkészülési időszakban egy héten többször is edzenek a csapatok. A mostani alkalommal két ózdi klub mérte össze tudását a Digitális Erőműben. A tagok már évek óta ismerik egymást, hiszen asztaliteniszes múltjuk évekre nyúlik vissza, ezért mondhatni baráti a viszonyuk, így a találkozó is ebben a szellemben zajlott. A Digitális Spartacusnak ez a második éve a megyei bajnokságban.

„Ugye másodjára kezdünk neki ennek a bajnokságnak, eddig új csapatnak mondtuk magunkat, de most már azért annyira nem. Most egy presztízs mérkőzés következik, ahol két ózdi csapat csap össze, az Ózd VSE, ahol mi is játszottunk. Mondhatjuk, hogy a Digitális Spartacus szinte minden tagja megfordult az Ózd VSE-ben. ÉS ennek a két ózdi csapatnak a csatája lesz” - modta Oláh Zsolt, a mÓZDulj meg Egyesület Digitális Spartacus játékosa.

A játék menete, hogy először két páros, majd 16 egyéni mérkőzés zajlik. A versenyek általában két és fél-három órát vesznek igénybe. A mérkőzés három nyertes játszmáig tart: az a játékos győz, aki először ér el három szettben 11 pontot. Magasabb szinten, egyéni bajnokságokon pedig a játék négy nyert játszmáig tart. Az ÓVSE csapata nagy erőkkel készült a mérkőzésre, de nem volt könnyű dolguk a hétvégi összecsapáson.

„Biztos, hogy nehéz lesz, főleg idegenben játszani, bármennyire is itt vannak Ózdon. Ez nem a mi megszokott termünk, nem a mi asztalunk, stb. Úgyhogy nyilván ilyenkor mindig a helyi csapat van előnyben. De mindent megteszünk azért, hogy nyerjünk és jó mérkőzés legyen. Végül is azért játszunk elsősorban, hogy egészségesek maradjunk, a többi az kevésbé lényeges, de természetesen mindenki megpróbál nyerni” - nyilatkozta dr. Ádám Antal, az ÓVSE játékosa.

A mérkőzés végig nagyon szoros volt, fej-fej mellett haladt a két csapat. Nagyon sokáig döntetlen, 8:8 volt az eredmény. Az ÓVSE játékosai azonban minden erejüket és tudásukat összeszedve átvették a vezetést az utolsó két meccsen, így a végeredmény ÓVSE - Digitális Spartacus 10:8.

(forrás)