Ünnepélyes keretek között adták át ma délelőtt az Ózdi Központi Ügyfélszolgálatot a Polgármesteri Hivatalban.
Átadták ma délelőtt az Ózdi Központi Ügyfélszolgálatot a Polgármesteri Hivatalban. A szűk körben megtartott ünnepélyes megnyitó résztvevőit elsőként Szaka Attila köszöntötte. Ezt követően az eseményt Janiczak Dávid, városunk polgármestere nyitotta meg beszédével. Ebben szó esett a kezdetekről, az ötlet megszületéséről és a célról, ami motiválta a vezetőséget az ÓKÜSZ létrehozására.
„A városvezetés számára mindig is fontos volt, hogy a lehető legjobb szolgáltatásokat biztosítsuk az itt élők számára, és erre a Kormányhivatal elköltözésével most lehetőség nyílt, hiszen egy újabb szintre emelhettük az ügyfelek kiszolgálását. Az Ózdi Központi Ügyfélszolgálat létrehozásával és mai átadásával egy olyan ügyféltérrel álltunk a lakosság elé, ahol minden az önkormányzati rendszerhez kötődő ügyet el tudnak intézni egy légtérben. Nem kell máshova menniük a városban. Itt a posta is megtalálható, a Távhő, az Ózdinvest Kft., a szociális intézményünk és a Polgármesteri Hivatal valamennyi ügyfélfogadója itt lesz ebben a térben” - hangsúlyozta Janiczak Dávid, polgármester.
A tervezés egyébként július elején kezdődött, most pedig már minden készen áll az ügyfelek fogadására. A cél az volt, hogy városunk lakói egy központosított helyszínen tudják ügyeiket elintézni. A kényelmi szempontokat is figyelembe vették, ezért egy tágas váróteret alakítottak ki az érkezők részére. Az ügyintézés gördülékenysége céljából egyszerre tíz munkaállomás fog üzemelni, valamint egy új, korszerű ügyfélhívó panelt is elhelyeztek a bejáratnál, amin keresztül sorszámot lehet húzni. A járványhelyzetre való tekintettel szellősen helyezték el a pultokat, amelyek elé plexi lapok kerültek. Azok, akik gyermekkel érkeznek ide, az ügyintézés ideje alatt a kialakított játszósarokban hagyhatják a kicsiket. Dr. Almási Csaba, Ózd város jegyzője is szólt néhány szót a megvalósításról, valamint a továbbfejlesztés lehetőségeiről is.
„Van egy másik fejlődési szakasz is, amin már dolgozunk, hogy külső szolgáltatókat tudjunk ide hozni. Gondolok itt az ÉMÁSZ-ra, az ÉRV-re, a hulladékgazdálkodást intéző gazdasági társaságra. Mivel azonban ezek nem önkormányzati cégek, gazdasági társaságok, ez a folyamat hosszabb ideig fog tartani. Úgy gondolom, hogy decemberre, vagy január elejére már köszönthetünk itt külső szolgáltatókat is” - mondta dr. Almási Csaba, jegyző.
Jövő hét hétfőn, azaz 13-án fog indulni az ügyfélszolgálat. Ekkortól egy úgynevezett pilótaprogram indul. Ennek során figyelemmel kísérik a működést, majd a tapasztalatok alapján javítják a felmerülő problémákat. Berki Alex, az ÓMI Zenés Színház tagjának előadása után Jancizak Dávid és dr. Almási Csaba ünnepélyesen elvágta a nemzeti színű szalagot, ezzel hivatalosan is átadva a létesítményt. Városunk polgármestere ezt követően lekérte az első sorszámot is.