Szeptember elején, ünnepélyes keretek között adták át az Ózdi Központi Ügyfélszolgálatot a Polgármesteri Hivatalban. A cél az volt, hogy városunk lakói egy helyszínen tudják ügyeiket elintézni.
A kényelmi szempontokat is figyelembe vették, ezért egy tágas váróteret alakítottak ki. Kezdetben az Ózdi Távhő Kft., a Magyar Posta Zrt., az Ózdinvest Kft., a szociális intézményrendszer dolgozói és a Polgármesteri Hivatal valamennyi ügyfélfogadója költözött be. A tárgyalásokat követően az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt., majd a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Hulladékgazdálkodási Közszolgáltató Nonprofit Kft. foglalta el a helyét.
„Jelentős nap a mai, hiszen teljes lett a kép az Ózdi Központi Ügyfélszolgálaton. Most már minden egyes közműszolgáltatónak az ügyfélfogadása megtalálható itt a Városháza földszintjén. A kép teljessé tételéhez az áramszolgáltatás és a gázszolgáltatás bevonzására volt szükség. Az MVM Zrt. nyitott volt arra, hogy itt tartsa az ügyfélszolgálatát, úgyhogy most már nem kell senkinek kint állnia az esőben a gombaház mellett, nem kell a Postán keresni az ügyfélszolgálati ajtót, hiszen itt a Városház tér 1. szám alatt, az Ózdi Központi Ügyfélszolgálaton mindenki megtalálható. Az ügyfélszolgálatok rendje ismert, úgyhogy mindenkit arra biztatok, hogy vegye igénybe az itteni szolgáltatásokat” - hangsúlyozta Janiczak Dávid, polgármester.