Megújult ügyfélszolgálat (képgalériával)2017. december 7. (csütörtök) 19:00 - Városnews/6369_0_300.jpgTöbb mint nyolc millió forintból újult meg az ÉRV Zrt. ózdi ügyfélszolgálati irodája. A beruházás önkormányzati támogatásból valósulhatott meg. A munkálatok három hónapig tartottak. Ennyi idő alatt teljesen megújult a külső és a belső tér is. A 48-as úton található iroda egy olyan létesítményben működik, amely a hatvanas években épült, így már nagyon ráfért a felújítás.

Az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. tevékenysége négy megyére terjed ki. Borsod-Abaúj-Zemplén, Heves, Nógrád és Hajdú-Biharban is ők látják el a lakosságot. Több mint kettőszáz településen szennyvíz, míg közel háromszázon ivóvíz-szolgáltatással állnak ügyfeleik rendelkezésére. A vállalat képviselői szem előtt tartják felhasználóik érdekeit, és fontos számukra a kapcsolattartás módja és körülményei is. Ózdon a Falu térségében, vagyis a 48-as úton található épületben működik irodájuk.

„Maga az iroda a pénztárral együtt egy olyan épületben működik, ami a hatvanas években épült. Igaz, hogy nagyon sok cégnek már jó szolgálatot tett, de az elmúlt közel hatvan év során korszerűtlenné vált és nem felelt meg a 21. század elvárásainak. Azért döntöttünk úgy, hogy együtt gondolkodva, együttműködve az épület tulajdonosai, üzemeletetői, hogy belevágunk ebbe a fejlesztésbe” - nyilatkozta Gere Tünde, az ÉRV Zrt. kazincbarcikai irodavezetője.

A munkálatok júliusban kezdődtek és egészen iskolakezdésig, vagyis szeptember elsejéig tartottak. Ebben az időszakban is működött az ügyfélszolgálat, viszont nem a földszinten, hanem egy emelettel feljebb. A beruházás több mint nyolc millió forintból valósult meg. Ma városunk polgármestere is ellátogatott a megújult ügyféltérbe.

„Idén nyáron újult meg az ÉRV Zrt.-nek az ügyféltere, ugye ez a vízmű épülete, amely önkormányzati tulajdonban van. Önkormányzati támogatással valósulhatott meg a fejlesztés, amelynek eredményeképpen az ÉRV. Zrt arculati elemeire épülő, és a modern kor követelményeinek megfelelő ügyfélteret hoztak létre az itt dolgozók. Ennek köszönhetően az ügyfelek most már tényleg méltó körülmények között intézhetik az ügyeiket” - mondta Janiczak Dávid, polgármester.

Az átalakítás kiterjedt a belső és a külső megjelenésre is. Az energiahatékonyság növelése érdekében korszerűsítették a villamos és fűtési rendszert, valamint kicserélték a nyílászárókat és a külső homlokzat is új elemekkel bővült. Most már ebben a mai kor követelményeinek megfelelő, korszerű ügyféltérben három ügyintézővel várják a városunkban és a térségben élőket. Hétfőn reggel hét és este hat, keddtől csütörtökig reggel hét és fél három, pénteken pedig kicsit rövidebb nyitva tartással: reggel hét és délután egy óra között. A társaság weboldalán (www.ervzrt.hu) minden közérdekű információ megtalálható.


369_0_t 369_1_t 369_2_t 369_3_t
369_4_t 369_5_t 369_6_t 369_7_t
369_8_t 369_9_t 369_10_t
Vissza