Központi rendszer (képgalériával)2021. július 27. (kedd) 19:00 - Városnews/10534_0_300.jpgÚj önkormányzati ügyintézési pontot hoznak létre a Polgármesteri Hivatalban a Kormányablak helyén. Az Ózdi Központi Ügyfélszolgálatban az önkormányzati rendszert érintő ügyeiket egy helyen, egy időben, egy úttal tudják majd elintézni a helyiek. Így az Ózdi Távhő Kft., az Ózdinvest Kft., a szociális intézményrendszer, és a hivatali ügyintézők egy ügyféltérben, külön pultoknál várják majd a lakosságot, de a kört szeretnék bővíteni a szolgáltatókkal is.

2015 augusztusában adták át városunkban a Kormányablakot, amely akkor a megye legnagyobb ilyen ilyen jellegű ügyfélfogadási pontja volt. Az azóta eltelt időben több ezer ügyet tudtak itt elintézni a helyiek. Mostanra azonban a Gyújtó tér 1. szám alatti épületbe költözött az Ózdi Járási Hivatallal egyetemben a Kormányablak. Az ezzel felszabadult helyet az önkormányzat szeretné minél hatékonyabban kihasználni.

„A Járási Hivatal és a Kormányablak elköltözése után úgy döntöttünk az önkormányzati rendszer tekintetében, hogy szeretnénk egy olyan ügyfélbarát ügyfélteret kialakítani itt a Városházán, ahol az önkormányzati rendszerhez tartozó ügyfélszolgálatok egy helyen várják az ide érkezőket. Így a Polgármesteri Hivatal, a Távhő Kft., az Ózdinvest, valamint a szociális ágazatunk is ebben az egy ügyféltérben foglal majd helyet. Így azoknak, akik ügyet szeretnének intézni, nem kell több címre menniük a városban” - mondta Janiczak Dávid, polgármester.

Dr. Almási Csaba, Ózd város jegyzője elmondta, hogy már július elseje óta dolgoznak a koncepció kialakításán. A folyamat során nemcsak az ügyfélteret alakítják át és rendezik be, hanem az aulát is, hogy részint megfeleljen a covid okozta követelményeknek, valamint az adatbiztonság is megoldható legyen. Vagyis ne legyenek összezsúfolva az emberek. De tovább szeretnék bővíteni az elérhető egységek körét.

„Szeretnénk az egyéb szolgáltatókat is, hogy működtessenek itt egy ügyfélszolgálatot legalább a hét három napján. Mire gondolunk? Az ÉRV Zrt.-re vagyis a vízszolgáltatóra, az áramszolgáltatóra, valamint a szemétszállításra. Ez azt jelentené, hogy egy teljes kör kialakul az ózdi emberek számára. Ha ide bejön minden dolgát, minden hivatalos ügyét el tudja intézni egy helyen” - emelte ki dr. Almási Csaba, jegyző.

A beruházást saját forrásból valósítják meg. A Polgármesteri Hivatal költségvetéséből mintegy tízmillió forintot csoportosítottak át erre a célra. Ebből a keretből a bútorok és a berendezések is megújulhatnak, kifestenek, valamint még a kert is megszépülhet. A szükséges eszközök beszerzése már megkezdődött, így a tervek szerint szeptember elsején megnyithatja kapuit az Ózdi Központi Ügyfélszolgálat.

Vissza